OBD з функцією WI FI підтримує системи: Android, IOS, Windows

Код товару:

Короткий опис


OBD з функцією WI FI підтримує системи: Android, IOS, WindowsЩо таке OBD? Ця незрозуміла абревіатура розшифровується як On-board diagnostics – бортова діагностика. Спочатку подібна система була необхідна контролю за шкід... Читати далі...

Знайшли дешевше?
450.00 грн.

  • Доступність: На складі


Доставка та Оплата
Самовивіз

Самовивіз

Самовивіз зі складу

Доставка Новою Поштою

Доставка Новою Поштою

Доставка ТК Нова Пошта

Доставка Укрпоштою

Доставка Укрпоштою

Доставка ТК "Укрпошта"

Готівкою

Готівкою

Популярний спосіб оплати

Накладений платіж

Накладений платіж

Дізнайтеся як сплатити

Онлайн-оплата

Онлайн-оплата

Проводьте оплату одразу на сайті

OBD з функцією WI FI підтримує системи: Android, IOS, Windows

Що таке OBD? Ця незрозуміла абревіатура розшифровується як On-board diagnostics – бортова діагностика. Спочатку подібна система була необхідна контролю за шкідливими викидами автомобілів, але з часом функціонал розширювався.

Відразу зазначу, що з моменту першої згадки про подібні системи у 50-х роках минулого століття та першого застосування їх родоначальника у 1980 році на концерні GM пройшло багато часу, а відповідно змінювалися і протоколи. На даний момент актуальним є протокол OBD-2, розроблений у середині 90-х років і застосовуваний у наш час, про нього і йтиметься.

Що ж вміє цей пристрій?

Як прочитати код помилки?

В OBD II несправність характеризується діагностичними кодами несправностей (Diagnostic Trouble Code - DTC). Коди DTC за специфікацією J2012 виглядають як комбінація однієї літери та чотирьох цифр

 Першу літеру називають альфа-покажчиком DTC, вона вказує у якій частині автомобіля виявлений збій чи несправність. Вибір літери (P, B, C або U) визначається блоком управління, що діагностується.

 P (двигун та трансмісія);

B (кузов);

З (шасі);

U (мережеві комунікації).

 Другий символ – найбільш суперечливий. Він свідчить, що визначив код. 0 (відомий як P0 код). Базовий відкритий код несправності, визначений Асоціацією автомобільних інженерів (SAE). 1 (або код P1). Код несправності, який визначається виробником автомобіля. Більшість сканерів не можуть розпізнавати опис або текст P1. Однак такий сканер, як, наприклад, Hellion, здатний розпізнати більшість із них. Асоціація SAE визначила вихідний список діагностичних кодів помилок DTC. Однак виробники почали говорити про те, що вони вже мають власні системи, при цьому жодна система не схожа на іншу. Система кодів для автомобілів Mercedes відрізняється від системи Honda і вони не можуть використовувати коди один одного. Тому асоціація SAE пообіцяла розділити стандартні коди (P0) та коди виробників (P1).

 Третя цифра позначає систему, де виявлено збій чи несправність. Дивлячись на неї можна сказати, яка система несправна, навіть не дивлячись на текст помилки. Третя цифра допомагає швидко ідентифікувати область, де виникла проблема, не знаючи точного опису коду помилки.

1. Паливно-повітряна система.

2. Паливна система (наприклад, інжектори).

3. Система запалення.

Допоміжна система обмеження викидів, наприклад: клапан рециркуляції вихлопних газів (Exhaust Gas Recirculation System - EGR), система впуску повітря у випускний колектор

двигуна (Air Injection Reaction System – AIR), каталітичний конвертер або система вентиляції паливного бака (Evaporative Emission System – EVAP).

5. Система керування швидкісним режимом або холостим ходом, а також відповідні допоміжні системи.

6. Бортова комп'ютерна система: модуль керування двигуном (Power-train Control Module – PCM) або мережа зони контролерів (CAN).

7. Трансмісія чи провідний міст.

8. Трансмісія чи провідний міст.

 Далі йде

Індивідуальний код помилки

 Четвертий і п'ятий символи слід розглядати спільно. Вони, як правило, відповідають старим кодам помилок OBDI. Ці коди, як правило, складаються із двох цифр. У системі OBDII також беруться ці дві цифри і вставляються в кінець коду помилки - так легше розрізняти помилки.

 Тепер, коли ми ознайомилися з тим, як формується стандартний набір кодів діагностичних помилок (DTC), розглянемо як приклад код на картинці DTC P0304. Навіть незважаючи на текст помилки, можна зрозуміти, в чому вона полягає. Літера Р говорить про те, що помилка виникла у двигуні. Цифра 0 дозволяє зробити висновок, що це базова помилка. Далі слідує цифра 3, що відноситься до системи запалення. Наприкінці ми маємо пару цифр 04. У разі ця пара цифр говорить нам у тому, у якому циліндрі має місце пропуск запалювання. Збираючи всі ці відомості, ми можемо сказати, що виникла несправність двигуна з пропусками запалювання в четвертому циліндрі. Потренуватися можете на другому коді з зображення зверху або подивитися значення кодів на специфікації нижче.

Якби видавався код помилки Р0З00, це означало б, що є пропуски запалювання в кількох циліндрах і система управління не може визначити які саме циліндри несправні.

Програмного забезпечення для роботи з інтерфейсом OBD2 безліч, але майже все це програмне забезпечення вміє одне і те ж:

1) керує станом лампочки Check Engine;

2) зберігає коди помилок;

3) перевіряє драйв-цикли, що визначають генерацію кодів помилок;

4) запускає та виконує монітори компонентів;

5) визначає пріоритет моніторів;

6) оновлює статус готовності моніторів;

7) виводить тестові результати для моніторів;

8)не допускає конфліктів між моніторами.

 Якщо комп'ютер Вашого автомобіля відповідає стандарту "OBD-II" коди несправностей виглядатимуть так:

 P0107 Напруга з датчика МАР занадто низька

P0108 Напруга з датчика МАР занадто висока

P0112 Напруж 

OBD z funktsiyeyu WI FI pidtrymuye systemy: Android, IOS, Windows

Shcho take OBD? Tsya nezrozumila abreviatura rozshyfrovuyetʹsya yak On-board

Написати відгук

Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст!
Залишити відгук  ↓
 
Ще ніхто не залишив відгуків.