Самовивіз
Самовивіз зі складу
Короткий опис
Гальма для ниви під супорти.Комплект модернізованого гальмівного супорта на ниву 2121-2123.Зроблено за аналогією до автомобілів PAGERO SPORT,NISSAN X TREIL.Комплект передніх гальм ВАЗ 2121-2123 (покращений зразок) техніч... Читати далі...
Короткі характеристики
Самовивіз зі складу
Доставка ТК Нова Пошта
Доставка ТК "Укрпошта"
Популярний спосіб оплати
Дізнайтеся як сплатити
Проводьте оплату одразу на сайті
Гальма для ниви під супорти.
Комплект модернізованого гальмівного супорта на ниву 2121-2123.
Зроблено за аналогією до автомобілів PAGERO SPORT,NISSAN X TREIL.
Комплект передніх гальм ВАЗ 2121-2123 (покращений зразок) технічно можна встановити на всі автомобілі "Нива" і "Нива-Шевролет" з колісними дисками R15, R16.
Пази в лівій та правій скобах супортів проточені під зовнішній діаметр гальмівного диска "Ниви".
На поворотний кулак "Ниви" супорта встановлюються через перехідні пластини-адаптери.
Пластини-адаптери виготовлені із сталі марки СТ-3 завтовшки 10мм.
Між пластиною-адаптером та скобою супорта ставляться дистанційні шайби завтовшки 3мм.
Після установки гальм перевірити відсутність натягу шланга в крайньому нижньому положенні підвіски і в крайніх положеннях поворотного кулака.
На "Ниву" 2121 передні гальма підключаються до первинного контуру головного гальмівного циліндра, а задні гальма до вторинного контуру.
У головному гальмівному циліндрі три різбових виходи для приєднання гальмівних трубок.
У первинному контурі два виходи. Лівий вихід підключається до переднього лівого колеса. Правий вихід підключається до переднього правого колеса.
До вторинного контуру підключається гальмівна трубка, що йде до задніх гальм.
На "Ниві Шевролет" перепідключення гальмівних трубок не робиться.
гальмо має напрямний апарат це колодязі в скобі супорта і направляючі пальці, цим забезпечується мінімальний відхід колодок від гальмівного диска. На нерівній дорозі не брязкає т.к. апарат підібгати пружинами на гальмівних колодках.
*Нивський притискний механізм колодок, не має напрямного апарату, а вільно лежить на скобі супорта і притиснутий двома сережками через чотири пружини. Така конструкція забезпечує відносно вільне переміщення супорта у всіх напрямках, видаючи при цьому брязкітні звуки. Наслідок цих переміщень – надмірний відхід гальмівних колодок від гальмівного диска. В результаті при гальмуванні збільшений холостий хід педалі гальма.
* Нивівський притискний механізм має три поршні. Два підключені до переднього контуру, один до заднього контуру. Часто при нерівномірній роботі переднього та заднього контурів головного гальмівного циліндра відбувається діагональне зношування колодок. Так само і при закисанні одного з циліндрів.
*На кращому гальмі, що складається з одного циліндра і поршня, діаганальний знос колодок виключений, а за поведінкою автомобіля легко діагностується закисання або підклинювання поршня.
*Вага лівого та правого гальма 2121 у зборі зі шлангами та гальмівними колодками 10кг.
* Вага лівого та правого покращеного гальма у зборі зі шлангами, гальмівними колодками та пластинами-адаптерами з кріпильними болтами 8кг.
* Гальмівна колодка на наших супортах ширша ніж "Нивівська", тому гальмівний диск довше служить.
Увага! У перший виїзд потрібно бути дуже уважним. Для того, щоб гальма заробили на повну силу, колодкам і дискам потрібно притертися один до одного.
Широким колодкам потрібно притертися до буртів від колодок 2121 на дисках. Поки колодки не ляжуть всією площиною, на диск гальма будуть слабкі.
Технічні | |
Стан | Новий |