Аварійне запалювання ваз 2108-09,2110,ГАЗ,Москвич,Таврія

Виробник: АвтоВаз
Код товару:

Короткий опис


Аварійне запалювання можна використовувати в дощову погоду та при подоланні калюж, не глибоких бродів (для прогріву та сушіння свічок). Також для перевірки електронного комутатора (ВАЗ, ЗАЗ, Ока). При виході з ладу датчи... Читати далі...

Знайшли дешевше?
150.00 грн.

  • Доступність: На складі


Доставка та Оплата
Самовивіз

Самовивіз

Самовивіз зі складу

Доставка Новою Поштою

Доставка Новою Поштою

Доставка ТК Нова Пошта

Доставка Укрпоштою

Доставка Укрпоштою

Доставка ТК "Укрпошта"

Готівкою

Готівкою

Популярний спосіб оплати

Накладений платіж

Накладений платіж

Дізнайтеся як сплатити

Онлайн-оплата

Онлайн-оплата

Проводьте оплату одразу на сайті

Аварійне запалювання можна використовувати в дощову погоду та при подоланні калюж, не глибоких бродів (для прогріву та сушіння свічок). Також для перевірки електронного комутатора (ВАЗ, ЗАЗ, Ока). При виході з ладу датчика Холла підключіть аварійне запалювання до гнізда датчика Холла і продовжіть рух. При використанні АЗ-1 рекомендується не перевищувати швидкість 90 км/год і не навантажувати двигун. Відстань пробігу у разі дотримання рекомендацій не обмежена


1. ІНСТРУКЦІЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ.


1.1. Зняти роз'єм із розподільника запалювання.


1.2. Підключіть його до блоку аварійного запалювання.


1.3. Включити запалення (стартер не включати), якщо червоний світлодіод спалахнув - аварійне запалення працює.


1.4. Запустіть двигун.


1.5. Продовжувати рух зі швидкістю не вище 90 км/год.


2. ПРОГРІВ І СУШКА СВІЧОК.


2.1. Зняти з усіх свічок високовольтні дроти.


2.2. Зняти центральний провід із розподільника та підключити його до першої свічки запалювання.


2.3. Виконати операції 1.1; 1.2.


2.4. Увімкнути запалення (стартер не вмикати).


При такому положенні відбувається прогрівання свічки першого циліндра (прогрівати 1-2 хвилини). Аналогічно зробити прогрів інших свічок.


3. ПЕРЕВІРКА КОМУТАТОРА.


3.1. Зняти центральний провід з розподільника та встановити його від кузова автомобіля на відстані 5 мм.


3.2. Повторити пункти 1.1; 1.2; 1.3.


3.3. При включенні запалювання світлодіод займеться і з'явиться характерний високовольтний тріск та іскра між високовольтним проводом та кузовом.


3.4. Якщо цього немає, значить несправний комутатор.

Написати відгук

Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст!
Залишити відгук  ↓
 
Ще ніхто не залишив відгуків.