Самовивіз
Самовивіз зі складу
Короткий опис
Аварійне запалювання можна використовувати в дощову погоду та при подоланні калюж, не глибоких бродів (для прогріву та сушіння свічок). Також для перевірки електронного комутатора (ВАЗ, ЗАЗ, Ока). При виході з ладу датчи... Читати далі...
Самовивіз зі складу
Доставка ТК Нова Пошта
Доставка ТК "Укрпошта"
Популярний спосіб оплати
Дізнайтеся як сплатити
Проводьте оплату одразу на сайті
Аварійне запалювання можна використовувати в дощову погоду та при подоланні калюж, не глибоких бродів (для прогріву та сушіння свічок). Також для перевірки електронного комутатора (ВАЗ, ЗАЗ, Ока). При виході з ладу датчика Холла підключіть аварійне запалювання до гнізда датчика Холла і продовжіть рух. При використанні АЗ-1 рекомендується не перевищувати швидкість 90 км/год і не навантажувати двигун. Відстань пробігу у разі дотримання рекомендацій не обмежена
1. ІНСТРУКЦІЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ.
1.1. Зняти роз'єм із розподільника запалювання.
1.2. Підключіть його до блоку аварійного запалювання.
1.3. Включити запалення (стартер не включати), якщо червоний світлодіод спалахнув - аварійне запалення працює.
1.4. Запустіть двигун.
1.5. Продовжувати рух зі швидкістю не вище 90 км/год.
2. ПРОГРІВ І СУШКА СВІЧОК.
2.1. Зняти з усіх свічок високовольтні дроти.
2.2. Зняти центральний провід із розподільника та підключити його до першої свічки запалювання.
2.3. Виконати операції 1.1; 1.2.
2.4. Увімкнути запалення (стартер не вмикати).
При такому положенні відбувається прогрівання свічки першого циліндра (прогрівати 1-2 хвилини). Аналогічно зробити прогрів інших свічок.
3. ПЕРЕВІРКА КОМУТАТОРА.
3.1. Зняти центральний провід з розподільника та встановити його від кузова автомобіля на відстані 5 мм.
3.2. Повторити пункти 1.1; 1.2; 1.3.
3.3. При включенні запалювання світлодіод займеться і з'явиться характерний високовольтний тріск та іскра між високовольтним проводом та кузовом.
3.4. Якщо цього немає, значить несправний комутатор.