Опора амортизатора

Механізм, який застосовується для кріплення штока амортизатора до кузова автомобіля, називається опорною подушкою амортизатора або просто опорою амортизатора.
Призначення деталі — поліпшити амортизацію транспортного засобу, поглинути залишки вібрацій, із якими не впорався амортизатор, уберегти від поломки й передчасного зносу різні його ланки.
Конструкція опорної подушки
Головний елемент деталі — товста гумова або поліуретанова прокладка, що гасить поштовхи, удари й вібрації. Ще один елемент, призначений для зниження тертя при русі штока амортизатора автомобіля — опорний підшипник ковзання (найчастіше) у вигляді кільця.
Станом гумової прокладки, поряд із наявністю глухих ударів і шумів при їзді по нерівних дорогах і вибоїнах, визначають несправність опор. Якщо прокладка деформована або зміщена зі свого місця, її потрібно замінити. Купити опору амортизатора пропонуємо в інтернет-магазині «AvtoMarket».
У нас також можна купити пильовик амортизатора — гофрований чохол для захисту робочої поверхні штока від бруду, пилу й води. Від надійності пильовика значною мірою залежить, скільки прослужить стійка.
Види опор стійок амортизатора
Стійки бувають:
- передні (відповідають за плавність управління автомобілем);
- задні (потрібні, щоб транспорт не просідав при завантаженості).
Міняти стійки потрібно попарно на кожну вісь. В іншому випадку не виключений перекіс автомобіля.
Конструкційно опори поділяються на три типи — прості, складні для тонких штоків (d = 12 мм) і складні для товстих штоків (d = 14 мм).
При покупці подушок стійки амортизатора потрібно точно знати їхню конструкцію, габаритні розміри, діаметр штока, матеріал прокладки, марку, а також місце їхнього планованого розміщення. Всі нюанси вибору й використання деталі знає менеджер нашого інтернет-магазину.