Посилений маточинний вузол 2121-21214 РОСТЕХНО

Виробник: Ростехно
Код товару:

Короткий опис


Посилений ступичний вузол для автомобіля 2121-21214 виробництво РОСТІХНО  з дворядним підшипником Iveco.Посилений ступичний вузол із дворядним підшипником IVECO НИВА. У комплект входить 2 поворотні кулаки з підшипниками ... Читати далі...

Знайшли дешевше?
5 800.00 грн.

  • Доступність: На складі


Доставка та Оплата
Самовивіз

Самовивіз

Самовивіз зі складу

Доставка Новою Поштою

Доставка Новою Поштою

Доставка ТК Нова Пошта

Доставка Укрпоштою

Доставка Укрпоштою

Доставка ТК "Укрпошта"

Готівкою

Готівкою

Популярний спосіб оплати

Накладений платіж

Накладений платіж

Дізнайтеся як сплатити

Онлайн-оплата

Онлайн-оплата

Проводьте оплату одразу на сайті

Посилений ступичний вузол для автомобіля 2121-21214 виробництво РОСТІХНО  з дворядним підшипником Iveco.


Посилений ступичний вузол із дворядним підшипником IVECO НИВА. У комплект входить 2 поворотні кулаки з підшипниками та сальниками та дві маточини нерегульованих. Виробник Ростехно (науково-виробнича компанія)Оригінал. Доставка по Україні


Посилений ступичний вузол з дворядним підшипником IVECO НИВА 2121Цей комплект вимагає складання (в умовах СТО) з власними гальмівними дисками (бажано з невеликим пробігом до 20 000 км), т.к. весь вузол у зборі розрахований на пробіг не менше 100 000 км, за стандартних ("не екстремальних") умов експлуатації) або з новими стандартними гальмівними дисками вітчизняного чи імпортного виробництва!!!!!


призначені для ВАЗ 2121, 21213, 21214, 2131, 2123

дворядний роликовий підшипник закритого типу SKF VKBA3551 (BTH1024C) (від легкої вантажівки "Івеко Дейлі")

збільшений термін служби маточини

не вимагає регулювання та мастила в період експлуатації

допускає встановлення коліс більшого діаметра

простота ремонту у разі виходу з ладу

ширина – 55 мм, внутрішній діаметр – 40 мм, зовнішній діаметр – 73 мм

Виробник Гарантує використання цього комплекту не менше 100 000 км пробігу за умови правильного монтажу та експлуатації!


Нова (посилена) маточина має потовщення в місці різкої зміни перерізу, що забезпечує її підвищену міцність і жорсткість!


Комплект призначений як для позашляховиків з АБС (додатковий отвір для установки датчика АБС), так і для позашляховиків без АБС.


ВАЗ 2121 – 22 шліци. Діаметр валу ШРУСа 22 шліци - це 24,33 мм (Чертеж)


ЩОДО КУЛЬОВИХ ОПОР! З 2013 року АвтоВАЗ припинив випуск поворотних кулаків моделі 2121 та комплектує всі автомобілі сімейства Нива та Шевроле-Нива кулаками моделі 2123.


Тому для автомобілів Нива раніше випуску, де можуть бути встановлені кулаки ще старого зразка, знадобиться заміна нижньої кульової опори на опору від автомобіля Шевроле-Нива.


При встановленні на ВАЗ 21214, 2131 з 2004 по 2009 р.в. необхідно доукомплектувати двома шаровими опорами ВАЗ 2123.


Це необхідно для збереження можливості регулювання кутів установки передніх коліс.


ПЕРЕВАГИ ПОСИЛЕНИХ СТУПИЧНИХ ВУЗЛОВ З НЕРЕГУЛЮВАНИМИ ПІДШИПНИКАМИ ПРОПОНУВАНИХ КОМПАНІЕЙ “Ростехно”

Однією з найпоширеніших поломок при експлуатації (особливо в жорстких дорожніх умовах) автомобіля «Шеві-Нива» та «Нива» є вихід з ладу стандартного ступичного вузла, яка повністю залежить від прихованих конструктивних проблем.


Пропонований нами Посилений ступичний вузол застосовується на автомобілях сімейства Лада 4х4 і Шевроле-Нива. Цей вузол має ряд переваг у порівнянні зі штатною заводською конструкцією:


Збільшене розрахункове навантаження на вузол за рахунок застосування потужнішого підшипника та посиленої маточини, що дозволяє більш впевнено використовувати автомобіль у важких дорожніх умовах, а також застосовувати «грязеву» гуму та колісні диски з великим вильотом.

Відсутність необхідності в регулюванні зазорів та регулярній заміні мастила в підшипниках.

Збільшений ресурс вузла за рахунок застосування потужнішого підшипника.

Підвищена надійність вузла внаслідок застосування власної конструкції маточини, яка дозволяє на 100% уникнути поломки маточини при перевищенні номінальних навантажень.

Подвійний захист від впливу на підшипник води, пилу та бруду (сам підшипник має закриту конструкцію, та додатково з двох сторін захищений сальниками та пильовиками).

Зниження втрат на тертя у підшипниках, отже, збільшення накату, поліпшення динаміки та зниження витрати палива.

Реальне збільшення НАКАТУ!

Поліпшення керованості, зниження шуму трансмісії, покращення комфорту в русі.

Написати відгук

Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст!
Залишити відгук  ↓
 
Ще ніхто не залишив відгуків.